Skip to content

Transforming Practice

1 miesiąc ago

533 words

Redaktorzy poprosili kilku ekspertów o podzielenie się swoimi opiniami na temat kryzysu w podstawowej opiece USA. Ich artykuły, które odnoszą się do tego kryzysu z sześciu różnych punktów widzenia, są następujące. Przywieźliśmy także pięciu amerykańskich współpracowników, aby wspólnie omówić problemy i potencjalne rozwiązania dotyczące szkoleń, praktyk, wynagrodzeń i zmian systemowych. Film z dyskusji i komentarze czytelników można obejrzeć na stronie www.nejm.org.
Przeciążone dużymi panelami pacjentów, wiele podstawowych praktyk opiekuńczych funkcjonuje poniżej par. W jednym z badań pacjenci wyjaśniający problem lekarzowi zostali przerwani średnio po 23 sekundach. Pięćdziesiąt procent pacjentów opuszcza wizyty u lekarza, nie rozumiejąc, co lekarz im powiedział. Aby zapewnić wszystkim zalecanym profilaktycznym i chronicznym usługom opiekuńczym typowy panel pacjenta, lekarz podstawowej opieki musiałby przez 18 godzin dziennie. W rezultacie faktycznie zapewnia się tylko połowę opieki opartej na dowodach.1 Te niepokojące wyniki można przypisać przede wszystkim przeciążonej 15-minutowej wizytacji lekarza.
Dwa rozwiązania przychodzą na myśl: Zmniejsz rozmiar panelu, aby dać więcej czasu na pacjenta – model concierge – który pogorszyłby zbliżający się brak lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej. Lub zreorganizuj podstawową opiekę w przedsięwzięcie zespołowe, odciążając wiele funkcji z 15-minutowej wizyty – rozwiązanie wymagające fundamentalnej reformy płatności, która odciąża zwrot kosztów od wizyty lekarza i tworzy zachęty do budowania zespołu.
To ostatnie podejście zakłada zasadniczą zmianę paradygmatu: zamiast spędzać cały dzień w tradycyjnych wizytach pacjentów, lekarze pierwszego kontaktu muszą przeanalizować panel pacjentów i zarządzać nim tak, aby wszyscy pacjenci byli tak zdrowi, jak to tylko możliwe. W tym celu praktyki wymagają rejestru (bazy danych), który zapewnia im dostęp do diagnoz pacjentów, kluczowych danych klinicznych (np. Ciśnienia krwi i poziomu cholesterolu) oraz przypomnień badań lub usług, które są spóźnione. Kierownik panelu (być może przeszkolony asystent medyczny) musi systematycznie i wielokrotnie przeglądać rejestr i korzystać ze stałych zleceń utworzonych przez lekarza, aby zapewnić wykonanie wszystkich zadań związanych z prewencyjną i chroniczną opieką (w zależności od preferencji pacjenta). Takie zarządzanie panelami może poprawić opiekę, a także zmniejszyć obciążenie podczas 15-minutowej wizyty.2
Praktyki rozwarstwiałyby swój panel zgodnie z potrzebami pacjentów i odpowiednio organizowałyby służby. Pacjenci wymagający opieki ostrej muszą być w stanie zapewnić sobie opiekę w dniu, w którym o nią poproszą – poprzez systemy planowania w dniu dzisiejszym, 3 kliniki pilnej opieki, porady dla pielęgniarek, e-mail lub Internet. Zdrowi pacjenci wymagający opieki profilaktycznej mogliby być obsługiwani głównie przez kierowników centrów, którzy zamawiali usługi profilaktyczne, wysyłali pacjentom normalne wyniki badań i organizowali wizyty u klinicystów, rozmowy telefoniczne lub spotkania e-mailowe dla pacjentów, którzy potrzebują lub chcą dyskusji o nieprawidłowych wynikach lub inne sprawy.
Pacjenci z jednym lub dwoma przewlekłymi schorzeniami może być pod opieką zespołu, którego nieklinikularni członkowie – pod nadzorem lekarza – przeprowadzili zaplanowane wizyty, najlepiej dla grup pacjentów, koncentrując się na edukacji pacjenta i zmianie stylu życia, śledzeniu danych klinicznych i intensyfikacji leczenia.
[więcej w: indeks barthel, szpital okulistyczny poznań, medicus opole rejestracja ]

0 thoughts on “Transforming Practice”

Powiązane tematy z artykułem: indeks barthel medicus opole rejestracja szpital okulistyczny poznań