Ocena plazmy rekonwalescencjalnej na obecność wirusa Ebola w Gwinei czesc 4

Podczas transfuzji pacjenci byli pod stałym nadzorem, a czynności życiowe sprawdzano co 15 minut do 15 minut po podaniu drugiej jednostki plazmowej i 4 godziny po zakończeniu interwencji. Zbadano również zagrożenia bezpieczeństwa dla pracowników służby zdrowia, którzy podawali transfuzje. Analiza statystyczna
Stwierdziliśmy, że ryzyko śmierci, które było o 20 punktów procentowych niższe u pacjentów otrzymujących rekonwalescencję niż u pacjentów w grupie kontrolnej, było klinicznie ważne, na podstawie dyskusji międzynarodowych ekspertów podczas dwóch telekonferencji organizowanych przez WHO i oszacowania minimalnego efekt konieczny do uzasadnienia znacznych inwestycji w infrastrukturę, ryzyko dla pracowników służby zdrowia i mobilizacja zasobów w celu zorganizowania powszechnego leczenia rekonwalescencją w dotkniętych krajach (Wood D, WHO: komunikacja osobista). Wyliczyliśmy, że rekrutacja do 130 pacjentów na grupę daje moc 90% do wykrycia bezwzględnej różnicy między grupami wynoszącej 20 punktów procentowych, przy założeniu, że ryzyko śmierci wynosi od 40 do 80% w grupie kontrolnej, przy jednostronny poziom alfa 0,05. Ponieważ dostępne było leczenie rekonwalescencji dla wszystkich pacjentów i nie włączono żadnych równoległych kontroli, analizy porównawcze obejmowały dane od pacjentów, którzy byli leczeni w tej samej ETU w okresie, który został wstępnie zdefiniowany w planie analizy od września 2014 r. Do stycznia 2015 r. W tym okresie Badano 507 pacjentów z potwierdzonym EVD. Rada ds. Monitorowania danych i bezpieczeństwa poinformowała o zakończeniu badania w dniu 7 lipca 2015 r. Z powodu małej liczby przypadków. W tym czasie włączono 102 pacjentów z potwierdzonym EVD. Chociaż mniej niż 130 pacjentów zostało włączonych do grupy leczonej w osoczu, zwiększona liczebność próby w grupie kontrolnej oznaczała, że badanie było nadal zasilane, aby wykryć całkowitą absolutną różnicę 20 punktów procentowych w ryzyku śmierci.
Użyliśmy testu chi-kwadrat, dokładnego testu Fishera lub testu sumy rang Wilcoxona w celu porównania klinicznej i demograficznej charakterystyki pacjentów na początku badania. Pierwotna populacja analityczna, jak określono w planie analizy, wykluczała pacjentów, którzy zmarli przed trzecim dniem po potwierdzeniu EVD w RT-PCR (tj. W dniu diagnozy lub w ciągu dwóch kolejnych dni) w celu zapewnienia podobnej punkt wyjścia do pomiaru przeżycia, biorąc pod uwagę, że pacjenci z grupy rekonwalescencji w osoczu rozpoczęli leczenie w różnym czasie aż do drugiego dnia po potwierdzeniu RT-PCR. Pacjenci, którzy otrzymali inne leczenie eksperymentalne (np. Fawipirawir) również zostali wykluczeni.
Zastosowaliśmy metody regresji logistycznej, aby porównać ryzyko śmierci w dwóch grupach badawczych. Korekty dotyczące wieku i wartości progowej cyklu zostały wstępnie określone w planie analizy statystycznej na podstawie opublikowanych danych.10, 11 Wykorzystaliśmy regresję logistyczną do oszacowania prawdopodobieństwa zgonu dla każdego pacjenta i obliczonych skorygowanych różnic ryzyka i 95% przedziałów ufności jako różnice w średnich z tych prawdopodobieństw.12
Pacjentów podzielono na cztery grupy wiekowe (<5 lat, 5 do 15 lat, 16 do 44 lat i .45 lat) .10 Śmiertelność w grupie kontrolnej została pierwotnie zaklasyfikowana zgodnie z pięcioma przedziałami dla wartości progowych cyklu [hasła pokrewne: gorset allegro, jadłospis przy niedoczynności tarczycy, wyznania zakupoholiczki cda ]

0 thoughts on “Ocena plazmy rekonwalescencjalnej na obecność wirusa Ebola w Gwinei czesc 4”

Powiązane tematy z artykułem: gorset allegro jadłospis przy niedoczynności tarczycy wyznania zakupoholiczki cda